وحیدوحید، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 13 روز سن داره

سفر

1391/6/27 10:50
نویسنده : عفت جون

سلام گل مامان دیگه کم کم داره بوی ماه مهر میاد و دوباره درسهای مامان شروع میشه که خیلی هم سخته . پسر مامان قرار شده امسال بره پیش یک وای خدا چقدر زود بزرگ شدی .

هفته پیش من و شما و بابایی رفتیم تهران کلی بهت خوش گذشت آخه سوار هواپیما شدی (یکبار دیگه هم سوار شدی ولی اونموقع نه ماهت بود و یادت نیست رفته بودیم کیش ) اینقدر داخل هوایپما حرف زدی که تقریبا داشتیم کلافه می شدیم مدام سوال می پرسیدی که کی میرسیم خونه عمه ؟ بلاخره صبر مسافرای جلویی ما تموم شد و برگشتند به شما گفتند ساکت باشی . ما رو هم کلی شرمنده کردی آخه انگار بلندگو قورت داده بودی هر چی میگفتم آروم بپرس فایده نداشت داد میزدی . وقتی رسیدیم فرودگاه شوهر عمه و دخترش اومده بودند دنبالمون یکی دو روز تهران بودیم و به کارامون رسیدیم عصر روز دوم هم با عمه رفتیم چالوس . من که اون روز خیلی راه رفته بودم حسابی خسته بودم جاده هم که اینقدر بد بود که حالم بد شد شب ساعت 11 رسیدیم رفتیم یک ویلا گرفتیم و من و بابا که گفتیم هیچی نمی خوایم جز خواب .تو هم که تو ماشین خوابیده بودی خانواده عمه هم که عادت به دیر خوابیدن داشتند ،بیدار موندید. صبح زود من و بابایی بیدار باش اعلام کردیم و صبحانه خوردیم و رفتیم کنار دریا .خیلی خوش گذشت هوا هم که عالی بود .امان از دست تو هر کاری کردیم بری تو آب گفتی من لباسهام خیس میشه خلاصه حاضر نشدی پا تو بزاری تو آب حتی بغل منم نیومدی تا با هم بریم بزور رفتی بغل بابا و عکس گرفتی . قربون پسر مرتبم برم ما مشغول آب بازی و وحید جون مشغول تمیز کردن لباسهاش ! عصری هم رفتیم داخل شهر و خرید سوغاتی .صبح روز بعد برگشتیم تهران بلیط برگشتمون ساعت 6 صبح روز پنج شنبه بود . سه شنبه عصری من و تو بابایی و عمه با مترو رفتیم بازار (کوچه برلن ) اونجا واسه خودت یک توپ خریدی که متاسفانه اجازه ندادند ببریم داخل هواپیما و تو کلی عصبانی شدی اونجا به خانم گفتی کله پوک توپم رو بده اگه توپم رو ندی من اسپایدر من میشم و میام توپم رو ازت میگیرم خلاصه با وعده خرید توپ جدید تونستیم تو رو راضی کنیم .واسه ناهار رفتیم خونه مامان جون و عصری هم رفتیم خونه خودمون آخه من فرداش کلاس داشتم و باید سریعتر میرفتیم. شنبه صبح که رفتی مهد با هیجان شروع کردی واسه خاله تعریف کردن که من رفتم سوار هواپیما شدم .خوشحالم که بهت خوش گذشته آخه از این به بعد مامان کارش زیاد میشه و ممکنه یک کوچولو بهت کمتر برسه ولی تو واسه مامان دعا کن همین یکسال رو تحمل کن دیگه درسای مامان تموم میشه بهت قول میدم بعدا جبران کنم.

دوست دارم عزیزم

سینا
قربون تو پسر ناناز و تر و تمیز خاله جون سینای منم مثل شماست فرشته کوچولو
سودابه
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبرک تولدت مبارکاز طرف من و نوه گلم محمد متین. لطفا عروسم را دعا کنید.
مامان کوثری
ز وبلاگ جدید نی نی مد دیدن کنید نظر بدین و عکس نی نی فشن های خودتون رو برامون بفرستین تا تو وبلاگ بگذاریم و همه از تیپ و مدل لباس هاشون لذت ببرن و استفاده کنن http://ninimod.niniweblog.com/
ثمین
سلام چرا دیگه آپ نمیکنید دلمون براتون تنگ شده
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز از یکشنبه 5آذر - 10محرم تادوشنبه ساعت 12 شب! مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php
سینا وکیمیا
کجایی مامان گرفتار؟خبری ازت نیست دلمون واسه وحید جون تنگ شده دیگه

سلام ممنون که سر زدی به محض اینکه امتحاناتم تموم بشه دوباره میام
مامان سينا و كيميا
كجايي ماماني گرفتار معلومه سرت خيلي شلوغهموفق باشي گلم
پیور گرل
9 دی 91 17:25
خدا این فرشته معصوم را برات نگه داره گلم اگر دوس داری عکسای پسرتو مونتاژ کنی یا ازشون تقویم درست کنی یه سر بیا پیشم پشیمون نمیشی
ثمین
1 بهمن 91 10:15
سلام! اومدم دعوت کنم تا از ویژه نامه ی روز عشق دیدن کنید! اینم آدرسش: http://2nyaienafis.niniweblog.com/cat31.php
24 بهمن 91 10:51
فردا جشن تولد 2 سالگیه ژورنال دنیای نفیــــــــــس هستش! همگی دعوتتید! اینم کارت دعوتمه: http://www.niniweblog.com/upl/2nyaienafis/13606530498.jpg?21 کیک هم داریم! + یک سورپرایز ! فردا در دنیای نفیس منتظرتون هستم!