وحیدوحید، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 3 روز سن داره

وحید فرشته معصوم زندگیم

بیان احساس

1390/4/29 12:39
نویسنده : عفت جون
191 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسی که  آپلود کردم مربوط میشه به مرداد ماه 88 ، اونموقع تازه خونه خریده بودیم و تقریبا در شرایطی بحرانی بابت جابه جایی بودیم . از طرفی تو هم مریض شده بودی و به من و بابا خیلی سخت می گذشت بزرگترین مشکلمونم تنهایی بود از طرفی مریضی تو واز طرفی هم یک خونه شلوغ و بهم ریخته . این عکس رو خیلی دوست دارم شایدتو هم میخواستی به ما بگی که  درکمون میکنی  و با ما همراهی  وشاید حتی اینکه از بابت مریض شدنت تو این شرایط  خودت هم ناراحتی . نمی دونم ولی من عاشق اون نگاهت تو این عکس شدم .

دوستت دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پسرا
9 مرداد 90 12:59
الهیییییی! چه نازه!
ماشاءالله!


مرسی خدادو تا پسرگلت رو برات نگه داره راستی شما باید تجربه های خوبی در مورد پسر بزرگ کردن داشته باشی از این تجربیاتتون واسه من بزارید.منتظرم.لینکتون کردم