وحیدوحید، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

وحید فرشته معصوم زندگیم

عکس

1390/5/27 10:24
نویسنده : عفت جون
241 بازدید
اشتراک گذاری

امروز  وقت پیدا کردم حجم چند تا از عکساتو کم کنم . در بخش آپلود عکس حداکثر حجم 200 کیلو بایته و به همین دلیل من هنوز نتونستم خیلی از عکساتو بزارم  چون حجمشون زیاده و نمی شه آپلودش کرد .

فروردین 88 عکاسی یادواره لبخند

 

niniweblog.com

تیرماه 88 انتهای بلوار غفاری عکاس بابایی

niniweblog.com

 مرداد 88 مشغول بازی با صندلی بادی ، عکاس بابایی

niniweblog.com

اوایل فروردین 89. عکاسی یادواره

niniweblog.comنهایتا اینکه خیلی دوست دارم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ثمين
12 شهریور 90 21:56
سلاااااااااااااااام!
ماشاله چ نازه! زنده باشه!
من توي وبلاگم ايده براي تزيين سيسموني و تولد بچه ها و تزيين غذاي كودك دارم. اگه يه بار سر بزنيد خوشحال ميشم.



سلام ممنون که به ویلاگ وحید جون سر زدی من برای تزیین غذا خیلی کمک لازم دارم خودم خیلی سلیقه ندارم وبلاگتون رو لینک کردم اگه دوست داشتید وحید جون رو به جمع دوستانتون اضافه کنید.
ثمين
20 شهریور 90 19:45
سلام!
اي جونم چ نگاه عميقي!
زنده باشه!


مرسی عزیزم.