وحیدوحید، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

وحید فرشته معصوم زندگیم

ترک عادت

1390/4/7 11:43
نویسنده : عفت جون
180 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها برای وحید روزهای سختیه . اون خیلی وابسته به شیشه است اما الان دو روزه که به صورت جدی دارم ترکش می دم همش به خاطر خودشه همه به من میگن تو خیلی سنگ دلی اما نمی دونن که اون لحظه ای که تو بهانه می گیره و گریه می کنی چی تو دل من می گذره .یک عادت خیلی بدی داری اونم اینکه شیشه رو توی دهنت می کنی و اگه کسی کاری باهات نداشته باشه ساعتها اونو توی دهنی می ذاری و این باعث میشه که آب دهنت بره تو شیشه و .... شاید یک دلیل آفت دهنت همین باشه اینقدر اذیت بودی که هیچی نمی تونستی بخوری مدام می گفتی دندونم شکسته  تازه خوب شدی و من و بابا تصمیم گرفتیم که دیگه بهت شیشه ندیم خدا کمکمون کنه امروز تو عادت داری صبح و عصر بعد بیدار شدن و ظهر که از مهد کودک میای حتما یک شیشه شیر بخوری . خدا کنه بهانه نگیری یادت باشه همش به خاطر خودته چون خیلی دوست دارم.

مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)