وحیدوحید، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 27 روز سن داره

وحید فرشته معصوم زندگیم

بازم خرابکاری

1390/5/5 11:15
نویسنده : عفت جون
156 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز تصمیم گرفتیم به جای پیاده روی شبانه با ماشین سری به پارک موزه بزنیم اول کار همیشه با خوبی و خوشی پیش میره تعجب (البته جای تعجبه ) تصمیم گرفتم با موبایلم چند تا عکس از وحید بگیرم و امروز بزارم تو وبلاگش اما چشمتون روز بد نبینه وحید مدام تکون می خورد و صورتش رو به طرف من نمی کرد منم از این شرایط استفاده کردم و به جای عکس شروع کردم به فیلم گرفتن که یکدفعه به خودم اومدم و دیدم هر تکه گوشی یک طرف پرت شدعصبانی به حد انفجار رسیده بودم وحید زده بود زیر دستم و گوشی پرت شد منم بهش گفتم چرا این کار رو کردی که باز  زرنگی کرد و پارک رو گذاشت روی سرش  گریه ای دل غافل خلاصه ما  دربه در جمع کردن قطعات گوشی و وحید مشغول گریه کردن یک وقت برگشتم دیدم یک خرابکاری دیگه هم کرده تمام شلوارش خیس بود ... من همیشه یک شلوار تو ماشین برای یک همچین روزی می ذارم. جالب بود که می گفت بابا باید شلوارم رو عوض کنه بعد هم طلبکار که من با تو قهرمقهر و با من حرف نزنبامن حرف نزن.

3D emoticon 101

اینم از بیرون رفتنمون طبق معمول همیشه کلی از صدای پسرمون فیض بردیم.

خیلی از خود راضی هستی !!!! از خود راضی

اما من بازم دوستت دارم  . عفت جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)