وحیدوحید، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

وحید فرشته معصوم زندگیم

حمام رفتن

1390/4/23 12:17
نویسنده : عفت جون
162 بازدید
اشتراک گذاری

گل پسر من از حموم بدش میاد وقتی میفهمه  که قراره بره حموم دست به هر کاری میزنه تا شاید حموم رفتن فراموش بشهگریه

 یک مدتیه اینجوری شده قبلا این قدر دوست داشت که به زور و گریه از حموم میومد بیرون ولی حالا بر عکس شده . به ما اجازه نمیده که ناخن هاش رو کوتاه کنیم ولی دیروز عصر وقتی گفتم بریم حموم سریع رفت ناخن گیر رو آورد و به من گفت تو برو من میخوام ناخنام رو کوتاه کنم خلاصه به هوای خودش زرنگی کرد (خیلی شیطونی ) و نمی دونست که با این فکرش هم بدون دردسر ناخنهاش کوتاه شد و هم حموم رفتزبان . دیروز با یک گیره سبز رنگ موهام رو بسته بودم گیر داده بود که من اونو میخوام وقتی دادم بهش گفت بزن به موهام !! در این مواقع  معمولا بدون منطق میشه هر چی  بهش میگفتم موهای تو کوتاهه گوشش بدهکار نبود که نبود !!! ای وای !!!!

فدات بشم مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)