وحیدوحید، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 21 روز سن داره

وحید فرشته معصوم زندگیم

عاقبت کتابها

1390/12/15 8:02
نویسنده : عفت جون
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مدتی نتونستم سری به وبلاگت بزنم این روزهای آخر سالم مثل همیشه کارای زیادی هست که ناتمام مونده و باید به پایان برسه . این روزها عاشق قیچی کردن شدی یک قیچی دستت میگیری و هر چی که دستت بهش رسید روزگارش رو سیاه می کنی . تقریبا شبی یک کتاب رو نابود میکنی شکلهاش رو در میاری و صبح روز بعد می بری مهد کودک . این قدر علاقه داری که حتی دیشب من رفتم بخوابم و تو همچنان مشغول قیچی کردن بودی و تا کارت تموم نشد نیومدی بخوابی.

جمعه گذشته با هم رفتیم  برای شرکت در انتخابات و تو اونجا یک کاری کردی که کلی من شرمنده شدم .خجالت 

می دونی چیکار کردی عزیزم ! من  یک لحظه ازت غافل شدم  و تو از فرصت استفاده کردی و همه چی رو بهم ریختی .رفته بودی کلید روی رابط برق رو فشار دادی و برق سیستم های کامپیوترهایی که به اون وصل بود رو قطع کردی و من زمانی متوجه شدم که فردی که پشت کامپیوتر بود یک جورایی تعجب کرده بود و دنبال علت خاموش شدن کامپیوتر می گشت .ای وای از دست تو .تا حالا جلوی این همه آدم اینجوری ضایع نشده بودم .

قربونت برم که در نهایت آروم بودن هم  خرابکاری می کنی.

دوستت دارم گلم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مسافران آسمانی
15 اسفند 90 10:23
سلام عزیزم چه کوچولوی خوشکلی دارین ماشاالله جالبه که به کتاب و عکس تو این سن علاقه داره... ما رو مفتخر میکنید اگر مهمونمون بشید...
مامان آرشیدا کوچولو
24 اسفند 90 1:04
مامانی اگه اجازه بدید یکی از عکس هایی که نی نی تون خندیده رو برام بفرستید یا آدرس بدید برمیدارم که بزنم وب آرشیدا