وحیدوحید، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 25 روز سن داره

وحید فرشته معصوم زندگیم

تعویض ماشین

1390/4/23 12:17
نویسنده : عفت جون
172 بازدید
اشتراک گذاری

اون شب که ماشین رو عوض کردیم بر خلاف من تو خیلی ذوق کرده بودی همیشه تو رو دست کم میگرفتم فکر میکردم هنوز متوجه این طور تغییراتی نمیشی  وقتی  با بابا از بنگاه اومدین من اومدم پایین  پیش شماها و تو رو دیدم که در اوج خوشحالی و خندان به من گفتی مامان ببین اون ماشین رو دادیم به آقا این رو سوار شدیم دست منو گرفتی و گفتی بیا ببین چقدر خوشگله من اون موقع اصلا حواسم دیگه به ماشین نبود این قدر تو زبون ریختی که جذب حرفای تو بودم  یادمه بهت گفتم بریم اون یکی ماشین رو از آقا بگیریم ولی تو داد زدی و گفتی نه این خوبه ! خلاصه که تازه فهمیدم تو هم بزرگ شدی و باید بهت حق انتخاب داد. جالب اینجاست که این قدر تصویر ماشین تو ذهنت هست که تو خیابون وقتی مثل اون میبینی کلی ذوق کرده و میگی مثل مال ماست.

دوست دارم طوطی زندگی ، مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)