وحیدوحید، تا این لحظه: 15 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

وحید فرشته معصوم زندگیم

وحید جون و عنکبوتی

1390/7/9 10:54
نویسنده : عفت جون
292 بازدید
اشتراک گذاری

نمی دونم  در مورد الگو شدن مرد عنکبوتی برای پسرم چی باید بگم هر چند تمام این مسایل رو از مهد و بودن با بچه ها یاد گرفته و وقتی برای اولین بار اسم عنکبوتی رو آورد برای من کاملا جای تعجب بود چرا که من حتی در خرید وسایل براش نهایت دقت رو کردم تا الگوی مناسب رو انتخاب کنم ولی خوب الان خودم هم دنبال خرید وسایلی هستم که عکس مرد عنکبوتی داشته باشه !!!؟؟؟

         Sorry graphics, sorry scraps, sorry comments, sorry glitter graphics

   اینجا چند تا عکس از وحید در حال بازی با برچسبهای مرد عنکبوتی که براش از کیش خریدم  رو میخوام بزارم . شاید منم مجبور شدم با نسل امروز و خواسته هاشون همراه بشم .

         

 

امید زندگی من دوستت دارم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)